2011-02-08
 09:57:41

8/2-2011

Eftersom jag just nu har en 10minuters rast så tänkte jag satsa på att skicka in ett inlägg lite snabbt för jag har på senaste tiden tappat lusten och orken att blogga. För jag har så mycket annat som liksom går före och då blir det inte av att blogga, det har ju försig inte hänt så mycket heller mer än att jag varit med Niklas i helgen och bara tagit det lungt.
Håller ju på med min stålprofil på Låslektionen och det är ett jävla jobb kan jag säga hade ont i hela ryggen igår men även i nacken så det blev att sova på spikmattan i natt. För då har jag inte lika ont idag och det är sant för det har jag inte helle, vilket är otroligt skönt ska jag säga. Men jag får hela tiden höra tjattet hemma om att du måste börja träna micaela och ska du inte med och simma micaela, kan de inte låta mig få styra mitt eget liv?
Ska börja träna men jag måste ju för fan hitta insprationen och orken någonstans och den har jag inte just nu men ska försöka ta tag i det.

Nej nu ska jag fortsätta arbeta för vi hade möte med min mentor jag och pappa i fredags och det är dags för mig att öka tempot lite granna vilket jag varit usel på denna termin och slutet på förra. Så ska överföra mitt andra låsschema till pärmen och sedan blir det att göra färdigt stålprofilen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: