2011-02-24
 15:00:44

24/2-2011

Kom precis hem från skolan där jag jobbat med historia nästan hela dagen eftersom jag bytt klass så ska jag gör historian på sidan om så den blir färdig. Har även lyckats på 10min packat kläderna till Idre sen e det datan och läxor som ska med annars är jag redo för att dra till Idre imorgon. För mamma är ledig imorgon så vi åker nog dirket när jag kommer hem från skolan när det nu blir för imorgon ska jag plugga fordonsteknik på inne apun. Förhoppningsvis kan jag be om en bok som jag kan plugga på uppe i Idre eftersom vi ändå inte känner så många där uppe iår.

Däremot har jag och Karkki bestämt att vi ska åka ihop mer i år än förra året sen så kommer ju Niklas på tisdan och onsdagen och åker skidor med lilla mig. Tror det kommer bli en toppen vecka men vi får se om jag hinner blogga nånting där upp allt kommer bero på min ork och lust och tid. Man vet aldrig vad som händer när man är uppe i Idre.

Skriver kanske senare idag men imorgon blir det nog inget inlägg av mih för kommer nog inte åt en dator för det första!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: