2010-10-24
 00:31:24

@Hemma

Kom precis hem från en hel kväll i Salem där jag har haft as kul med Daniel för han är så otroligt gullig men han börjar bli stor nu. Han gick jag runt med i barnvagn när jag bodde i Skärholmen och nu så går han i trean. Snacka om att tiden går fort nu förtiden, samma sak är det ju med min gamla barnvakt Ida som nu själv blivit mamma till lilla Edith. Allting känns som det var nyss men tiden rasar i från oss och det är bara ta och minnas tillbaka på de åren som nu flugit förbi.

Min kära Moster Veronika var gullig och kom och körde hem hos annars hade vi tagit taxi hem men det var såklart mycket gnäll från mormors sida om detta som vanligt. Fast jag tycker det känns säkrare att åka med någon man känner och inte en taxi chaffis som kanske kör som en dåre!

Nej nu ska jag hoppa i sängen för att få lite sömn för imorgon är det middag hemma hos farmor och då vill man vara lite pigg iallafall!

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: