2010-03-20
 11:24:02

Solen lyser och fåglarna kvittar

Har precis ätit en super god frukost bestående av en hård macka och en glas bubbelbvatten. Vill inte ät så mycket idag ska ju bort till min kära släkt i orminge och fira min rara morbror. Ska starx hoppa in och ta en lång varm skön dusch medans jag fortfarande är ensam hemma. Mamma är i tvättstugan och pappa är med christian på simtävling där han ska simma 100frisim mot sin bästa kompis Mikael som tydligen skulle komma hit sen så de får leka ett tag. De är ju tävling imorgon också för Christian och jag hjade tänkt ocg hänga med men jag ska simma med min kusin anna istället i v-torp.

det ör skönt att titta ut och se hur snön smälter eftersom det är strålande sol och klarblå himel så ska jag också gå ut och njuta ut av det vackra vädret medans det  varar. För imorgon när jag har alltid i världen så lär det säkert vara ,mulet. Det är min vanliga tur..

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: