2010-02-02
 15:45:43

Nat-prov

Nu är det bara 1vecka kvar till det första nationella provet, och det i svenska. Jag är riktigt nervös men jag hoppas det kommer gå bra men det lär vi väl lägga märke till.

Jag och Kristina va på bio i fredags kväll och såg på avatar, enligt mig så är den överskattad men den är ju inte dålig. Bara en anning för lång. Men det var iallafall min födelsedags present men eftersom vi aldrig kunnat samma dag så blev det ett halvår senare. Men men bättre sent än aldrig. Själv försökte jag få Kristina hänga med på Fredag och kolla på bandy men det behövs mycket intalning när det gäller fru Hrjnez. Men Kiki, Felix och farsan ska i allafall med och det ska bli kul för det var länge sedan jag var på bandy nu.

Aja det finns inte su mycket inte berätta...

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: