2010-02-08
 19:42:16

Måndags kvällsmys

Ska strax gå ut i köket och göra en äggtody eller så blir det popcorn. För sedan klockan åtta då ska jag sätta mig och se på Outsiders. eller  familjen Annourlunda som aldrig slutar att förvåna mig. Jag orkar knappt passa min pappa och de har mellan 8 till 10ungar. Hur fan orkar man? De är ju otroliga, och mäniskor som säger att det som har många barn inte har någon pejl på uppfostringen kan jag tala om att de har så många barn och enligt mig så är ensam barn oftast värre. Men men det är väl från familj till familj. Nej, nu har jag inte tid med det här längre imorgon ser dagen ut såhär:

09,00 Nationella prov i Svenska
14,00 Ungdomsmottagningen
16,00 Stefan

Så förhoppningsvis går morgon dagen snabbt för jag längtar till helgen redan, är så jobbigt att hinna med allt i skolan just nu och alla tusen möten. På Söndag är det alla hjärtans dag och jag vet inte alls vad jag ska göra då men jag tror jag ska umgås med lille brorsan. Har lovat att gå på bio med honom, så varför inte på alla hjärtans dag? för jag har ändå ingen att fira den med.

God Natt och sussa så gott..

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: