2010-12-17
 16:51:47

Nervigt

Nu börjar jag bli nervös inför Christians tävling imorgon och det är ju inte normalt för ahn är lugnare än lugnet själv. Och för en gångs skull ska jag dit och heja fram min bror till vinst i allt han kör men han har hård konkurrans för Killian är riktigt grym.
För imorgon är det ju km vilket är klubb mästerskapen så det ska bli kul att se de andra simmarna också eftersom nåra av dem simmat med mig förr. Tror att Amanda ska simma så det blir kul har inte sätt henne simma sen jag simmade själv i skärholmens sprint grupp. Det kommer bli tufft i alla grenar och alla heat för alla simmarna är bra och många utvecklas till det bättre hela tiden!

Men Christian visa vad du går för!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: