2010-12-01
 08:57:15

Matte

Sitter just nu på matten och väntar på att Iwona ska gått igenom min och Tors statestik uppgift som vi skickat till henne. Oh medans vi väntar så fick vi göra lite saker på datan och då tänkte jag se till att de kom in ett blogg inlägg idag iallafall. Det är riktigt jävla kallt ute idag så jag hade hellre velat vara hemma och dra täcket över huvudet men det fick jag ju inte. Ut det var bara kliva upp och se glad ut som vanligt.

Handels brudarna är ju nere i Ullared med sin klass så då är det bara min klass som har lektion idag men det gör ju inget. Dessutom är det bara 16dar kvar till jullov så mindre än två veckor, det är ju helt jävla underbart men det är inte lika roligt att det närmar sig julafton för då måste jag köpa julklappar. Åh det betyder att pengarna rinner ur fingrarna på en som alltid i dessa tider.

Ska julshoppa på söndag med min älskade Malle balle eftersom jag ska sova där lördag till söndag för de ska inflyttnings fest. Och jag är ju självklart bjuden annars hade hon inte fått några julklappar!! :P
 nej jag skoja bra malle!!

Skriver om jag hinner senare idag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: