2010-12-29
 22:49:23

Dagens dikt

älskar dig gumman, det är tack vare dig som jag fortfarande finns här i bland oss.
Det var du som fick mig att stanna kvar.
Jag minns varje stund med dig, de motgångar vi haft i våran vänskap, och självklart alla underbara stunder då vi haft sjukt roligt.
Jag har sugit upp varenda stund med dig i, varenda minut av våran tid tillsammans finns i mitt hjärta.
Vi har haft snart 4 underbara år tillsammans, och det ska absolut bli fler.
Jag skulle inte klara av att fortsätta leva utan dig, du är mitt kött och blod.
Du är den jag lever för.
Så länge som du vill ha mig kvar som vän så kommer jag finnas vid din sida och stötta dig om du har det svårt.
Du är underbar gumman, underbar!

Te quiero!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: