2010-04-22
 14:08:25

snö blandat regn

Hemma från skolan nu efter en lång dag eller inte riktigt men jag hade nationella prov idag i matte som jag tror gick helt okej. Sen fick jag av Paula gå hem och jobba på med min bild grej som jag jobbar hårt med som alltid. Det typ snö regnar ute och det är förfälligt kallt om det inte slutar snart tror jag aldrig vi kommer få nån sommar i år för jag kan inte kalla det här vår iallafall.

Igår satt jag å tittade på Jade som handlar om hennes sista tid i livet, hon dog av livmoder cancer som var långt framskriden. Den var fruktarsvärt bra och intressant att se hur mycket en människa orka kämpa för sina barn och alla andra runt omkring sig. Jade fick reda på att hon hade cancer när hon var inne i bigbrother i england men fick genast lämna och åkte till London för alla medciner och underkökningar. Jag rekomenderar verkligen att se det nästa vecka på tv4plus klockan 20.00 onsdag.

imorgon är det fredag, vilket är hur skönt som helst och Malin ska jag träffa sen ska vi ha gäster och jag ska se på speedway för det är första gp matchen på lördag!!

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: