2009-11-27
 12:49:09

Vårcentralen - godmorgon

Vårcentralen jag fick som godmorgon av min farsa imorse, då hade han ringt och besällt tid för att kolla min hosta, så det var ju bara att kliva upp. Väl där så tvingade de mig att ta blod från fingret, men slutade med host medcin som även brorsan och farsan ska använda. Men det är ganska intresant för det kan vara hur tomt som helst på vårdcentralerna men man kommer inte in för en 5-10min senare än tiden du har fått. Så man behöver ju inte stressa dit.

Kristina fyller år på söndag och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till henne, och jag hoppas att jag blir lagom frisk till imorgon för att då ska brorsan tävla i höstsimiaden och jah vill dit och titta. Sedan på kvällen har Kristina bjudit hem mig till sig så jag måste bli frisk. <3
 

mikkan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: