2009-05-14
 16:59:53

Torsdag

Nu sitter jag vid köksbordet med latopen eftersom vi har eliktriker här så är elen avstängd just nu.  idag var jag inne i stan med morsan och farsan och besökte en läkare efter det gick vi till högtorgs hallen och åt kebab, det var mumsigt.
Efter det gick vi till slussen, och åkte hem sedan åkte jag och klippte mej. men nu ska jag gör ordning mej för Speedwayn. som börjar 19.00 om det är någon ska med. Vi som ska dit är, Jag,Pappa, Christian, Pappas chef Micke, hans son , Agneta och Tony. Och det är ju derby mellan Bajen - Getingarna och såklart hejar jag på Getingarna men jag hoppas att det kommer gå bra för Smolnski och de andra i bajen. Så man kan säga att jag hejar på förarna i allsvenskan men i Elitserien så är det Dackarna..

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: