2009-05-21
 14:53:10

Familjen - Mamma, Pappa och Lillebror <3

Även fast jag kan vara fittig och säga massa jävla fitttiga idiotiska ord så menar jag det ej antagligen säger jag det för att jag är sur elr avndsjuk. Jag älskar er, utan er inget mej. Jag viste aldrig hur mycket ni älskade mej fören jag började må dåligt och sjönk under marken. ni brydder er så grymt mycket, ni sluatde leva erat liv för att kunna hjälpa mej, det tycker jag är helt otroligt och jag har kommit på att jag har världens gulligaste familj, Som tex min bror är en fantastik snäll och underbar mäniska rakt igenom, och om någon skulle ta honom ifrån mej skulle den person aldrig kunna känna sig trygg förren den har gått samma öde. Så mycket älskar jag min bror. För jag skulle aldrig kunna leva utan honom för han är så otrolig gullig. När jag är ledsen så kommer han och kramar mej tills jag blir gald. Men jag ska erkäna att jag även kan bli skitförbanad på honom.

Mamma, hon är en kramgo och en underbar mäniska som är helt perfekt, Hon går ej och förklara för det finns inga ord som kan förklara hur underbar min mamma är. Hon ställer upp jämt och då menar jämt. Hon lyssnar och hon berättar vad hon tycker. En väldigt trygga mamma. JAG ÄLSKAR DEJ MAMMA!

Och nu till den jag är mest lik och bråkar mest med och det är såklart min underbara pappa som ger mej perfekta sommrar som att åka till väskusten, italien och Frankrike. Tänk er att ha en sån pappa, han går heller ej att förklara det gör det verkligen inte. För jag kan hata honom men jag älskar honom grymt mycket. Där den som ställer upp och ringer och pratar med folk och ser till att jag får hjälp med det jag behöver ha hjälp med. Han är helt OTROLIG OCH SNÄLL OCH JAG ÄLSKAR HONOM MED HELA MITT HJÄRTA!!

Utan min familj skulle jag aldrig kunna leva, Älskar er alla tre så otroligt jävla mycket, jag kan ej beskriva hur mycket ni betyder i mitt liv. och det är sant som det sägs den enda kille man kan lita på är sin egen pappa och i detta fall brorsan också.
                                                                                          ÄLSKAR ER <3


Anna Edsbyn
PUBLICERAT: 2009-05-24, 16:52:51

Men Gumman va fint du skrivit om din familj. Jag blev så glad när jag läste.

Fortsätt så !



Kram Anna


Micaela
PUBLICERAT: 2009-05-27, 20:36:50

klart jag ska :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: