2009-03-22
 21:28:38

Sara Ekman

+= Längtar tillbax till denna tid,då livet var perfekt, Jag litar på dej men jag gör allt för att försöka tala om vad mitt problem är till dej. Men jag vill ej tynga ner dej i mitt liv och mina problem och ja vet att du alltid kommer finnas där när jag behöver dej. Och du ska veta att du alltid kan komma till mej om det är något. Ibland känns det som vi allt mer glider isär från varandra som vänner. Men jag hoppas att jag på nåt sätt kan reparera för jag tycker det är min skyldighet, du har alltid funnits där men jag har puttat ifrån mej. Och nu har jag bestämt för att lämna mitt gamla liv och det menas med att jag inte ska ha någon konakt med Nån av mina gamla kompisar som Fredde,Steffe mflera..

SARA EKMAN DU BETYDER FÖR MEJ!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: