2009-03-31
 11:07:29

Om Mig

OM MIG:
Födelsedag: 28juli
Hemstad: Stockohlm tyvärr!
Ögonfärg: ljus blå
Hårfärg: Mörk brunt
Längd: 157:) kort<3
Högerhänt/Vänsterhänt: Högerhänt
Stjärntecken: lejon
Skostorlek: 38 :p
Är dina föräldrar skilda: nej :)
Skor idag: ett par gympadojor
Det första du tänker på när du vaknar: Neeej låt mig sova längre!
FRAMTID: jag vet inte
Namn på barn: Tjej : Angelina Kille: Alexander
Vad vill du bli när du blir gammal: vet ej
Drömjobbet: igen blekaste:)
FAVORIT:
Mat: grillat
Sport: Hockey
Djur: hundhund
Glass: vet ej<3
Nummer: 28
Tuggummi: extra professional 
Helgdag: alla !
Årstid: Sommar !
Tandkrämssmak: haha typ colgate eller ngt vital XD

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär: eh aa:9
Rymt hemifrån: Nja, haha !
Föreställt dej ditt ragg naken: kanske:P
Skolkat: yäääs
Sovit utomhus: Räknas tält?
Gråtit i skolan: ehm, ja, och de var inte lite xP
Spytt i skolan:  Ja /:
Velat bli modell: nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: alltid, haha  !
Använt droger: nope
Ätit sushi: har aldrig ätit<3
Retats: jaaaaooo

THIS OR THAT:

Cider/öl: Cider
Pepsi/cola: pepsi
Donken/Burger king: Donken
Kärlek/sex: hhaha ja du bra fråga XD
Choklad/vanilj: vanilj
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: gitárr
Adidas/nike: adidas
Kinesiskt/mexikanskt: china
Kakor/paj: Paj
Mtv/vh1: Mtv
Blind/döv: Döv

KAN DU:
Gå ner i splitt: Kunde typ när jag gick på kung fu
Skriva med båda händerna: jaa, det lärde jag mej när jag bröt fingret<3 XD
Blåsa en bubbla: Ja, Enkelt
Ha dina ögon i kors: ja,hahah !
Nudda näsan med tungan: nej xD
Göra olika konster med tungan: yääs box

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN/DJURET:
Du nuddade: mamma
Du pratade med: Fredde
Du msn: Malleballe XD
Du kramade: Mamma
Du skällde på: Vetej

SENAST:

Skrattade: nyss Xd
Grät: Igår
Filmen: Twilight
Tuggade tuggummi: idag (tuggmi beroende) XD
Drog ett skämt: länge sen
Sjöng en sång: igår :P

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster: Bilar
Lyssnar du på musik just nu: Nej men på Massa mäniskor :)
Vad har du på dig: Blå jeans, Vitt linne
Vad är det på din musmatta: Mäklarringen

pussochkram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: