2009-01-27
 17:27:34

Träning

Ja kom precis hem från träningen, det var ganska jobbigt idag men strunt samma, vad gör man inte för att komma iform och bli bra iknät.  Idag var jag iallafall tillbaka i skolan efter sjukdom och jag hade tusen läxor skit, jag kommer aldrig klara åttan. Idag iallafall så hade jag idrott som första lektion och vi hade vikarie som valde att vi skulle köra styrka men eftersom både jag och Sara varit sjuk så blev våran grupp ganska konstig. Det var mer som små barn som förskte styrke träna för vi träna inte alls vi bara larvade oss. Det var den roligaste Idrotten på jävligt länge. Sedan hade jag SO där vi håller på med kommuner och där undrar jag vad som är så viktigt med det, Och på Svenskan skrev jag mer på min svenska berättelse.

Men ska äta skriver mer sen.

kramochpuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: