2009-12-19
 16:11:59

Jullov

Sorry att jag ej bloggat på ett tag men jag har varken haft tid eller orkat, haft såjävla mycket grejer i skolan men nu är det äntligen lov.

Imorse åkte jag och morsan för att handla julklappar och på 1timma och 40min hann jag köpa 6julklappar, 1 födelsdags present plus en nyårskläning åt mig. som jag faktiskt är ganska glad att jag valt.

Ikväll ska jag på bio med malin sen ska hon sova här och igår satt vi och spelade monopol i 3timmar och höll på att dö av skratt. Jag vann men det är ju för att jag är bäst. Den som har tur i spel har otur i kärlek och det stämmer ju in super bra på mig.
Min blogg har också hunnit fylla ett år så i nästa blogg inlägg så kommer första inlägget som jag skrev.

pyss och kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: