2008-12-03
 16:57:57

Sjuk

Har skaffat en blogg som ej min pappa känner till:)
Det är najs:P
jag ska skriva så mycket jag kan och så ofta jag kan:)
Jag ska erkänna en sak varför ska tjejer vara så elaka mot varandra, det är idiotisk såna personer som tror att de är bättre än alla andra sluta med det.
Det är ju fan pinsamt att se det.
När ni inte ser så skarattar alla åt er för ni ser så jävla roliga ut, för ni kämpar för att dölja erat dåliga självförtroende.
Och en sak till säg vad fan ni tycker och tänker istället för att prata bakom ryggen.
nej nu ska jag inte vara så jävla negativ som jag är just nu<3
Idag är jag sjuk och jag gick hem efter Ma-provet och jag tror det gick rätt bra eller jag hoppas det iallafall.
Ska strax äta middag som blir en enkel sallad typ för att jag äter inte blodpudding! usch!!
Idag är det hockey Sundsvall - Leksand och jag tippar att leksand vinner med 5-0 elr vet ej riktigt(: men jag kan ju alltid hoppas att de vinner med så mycket.
Många av mina tjej och killkompisar tycker det är konstigt att jag är så intresserad av hockey som jag är och jag säger en sak det är faktiskt roligt och har ni några problem med att jag pratar hockey.
Ja då är det erat problem för jag är som jag är och jag kan ej förändra mej.
lägg till min msn:
[email protected]
Men nu ska jag äta skriver mer sen kanske?!
Puss och kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: