2010-09-18
 13:48:38

Facebook=Beronde

När jag skaffade mig facebook så var jag en äkta playhead brud som hela tiden vill ha vip platina eller vad det nu hette. Och det skaffade jag efter att sätt att Jennifer hade det men sen kom facebook in i mitt liv och då slutade jag helt enklet med playahead, nu finns det ju försig inte heller längre. Men datan måste nog vara det sämsta som uppfunits för facebook har blivit min drog, jag måste gå in på den minst 10gånger i timman bara för att se om det hänt nåt. Det är ju helt sjukt för fan, hur kommer det sig att en hemsida kan bli sin bästa vän för egentligen så förstör den bara enligt mig.

Jag tror inte bara det är jag som e beronde av det men det låter så jävla dumt när man säger till sina föräldrar att man måste kolla in facebooken innan man åker iväg någonstans. Det måste bli en skärpning!!

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: