2011-01-18
 12:34:55

Vet inte vad

Allt har känts konstigt sedan i söndags och jag vet inte riktigt hur jag känner efter allt, nu efter åt önskar jag att vi aldrig blivit tillsammans. För jag vill inte att vår vänskap ska förstöras men det var också den bästa månaden och det fick mig att tänka om. Den som kommer få Marcus kommer bli lycklig det kan jag lova för det är den snällaste goaste kille som finns. Han kommer alltid förbli min bästa vän och jag kommer stötta honom i allt vad som än händer. Men med det sagt så är det dags att se framåt istället för att vara ledsen över att det inte funkade för det är bara slöseri med tid.

Patricia var ett oherhört stöd igår när jag behövde prata om allt som jag har inom mig just nu för jag vet inte riktigt vad jag känner. Men vi kom fram till en sak och det är att MR X är otroligt het och ni behöver inte oroa er för han vet vem han är. Tack vara Patricia så får vi se vad som händer.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: