2011-01-07
 17:25:16

Segt eller vad?

Fortfarande så håller jag på med denna förbanande hårddisk där jag nu håller på att kopiera in alla min dokument och filer på datan på. På 5 timmar så har den bara fixat 41% av allt och jag kan inte gå och lägga mig fören den är färdig.
Städningen är iallafall fixad och det blev så fint ska ni veta sen har jag varit ute och hjälpt pappa med skottningen så ont i armarna har jag. Pappa skottade ner snön från taket medans jag fick skotta bort den från uppfarten samt på platterna. Det var mitt tränings pass för fan vad snö väger mycket ibland alltså.

Farmor kommer hit när som helst nu för mamma skulle hämta upp henne påvägen hem med christian från simträningen så till middag idag blir det Afrikaskt.
Vilket består av detta:
Köttfärs (starkt kryddad)
Ris
Kokos
Detta ska läggas i mitten av talriken för att sedan ska du med nötterna, frukten och grönsakerna göra som en klocka. och dess är det:
Paprika
Gurka
Morätter
Jordnötter
Apelsin
Lök
Tomat
Russin

Skriver kanske senare ikväll om jag hinner för tänkte vara en aning artig idag annars brukar jag ju sticka så fort jag kan. För det är så tråkigt att sitta vid matbordet i 4h för det är så lång tid det tar och det kan jag lova er min vänner.
Min Farmor passar på att prata när hon har sällskap för annars har hon ju inte sällskap vid middagsbordet på kvällarna. Så min upgift är att sitta ner och lyssna och hålla med då och då.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: