2011-01-06
 22:28:18

JISSES

Sry att jag inte skrivit tidigare idag men allt började med att jag vaknade kvart över ett idag och kände mig as stressad eftersom jag skulle träffa Kristina. Men sen så såg jag vädret ute och vi ställde in eftersom det var värsta stormsnön och det är inte så kul att ut och gara i den. Så jag satte mig vid datan för att slappa och började spela the sims 3 och det har jag gjort fram tills nu då jag stängde av. Hade bara tänkt att sitta en liten stund men det blir som ett beronde man liksom fastnar vid det så det har min dag egnats åt istället.
Det börjar även bli dags att börja vrida tillbaka dygnet för på måndag så drar skolan igång igen och då får man ju knappats sovmorgon. Så det är vad som sker i mitt liv ska vara vaken till 12-02 nånting och sedan gå upp väldans tidigit imorgon morron. Sen så ska jag gå och lägga mig tidigt imorgon kväll efter att Farmor varit här och firat Christian som fyll 13år på Lördag. Den lilla snorungen börjar bli stor!



Imorgon om det är bra väder ska jag hänga med Farsan och kolla husbilen som står i Eskilstuna sen har jag även lovat att damsuga både uppe och nere. Om det inte blir nån tripp till Eskilstuna ska jag bara ta det lungt men jag lär ha en tjatande pappa hemma som gnäller på att jag e lat.
Men det pallar jag inte bry mig om just nu faktiskt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: