2011-01-21
 18:52:30

HELG!!!

Nyss drog Patricia hem efter att varit här och myst genom att titta på film med mig efter skolan men jag fick vänta en timma ungefär. Eftersom jag hade inne APU så då var vi uppe i gamla lås lokalen och hade Simon då får man sluta lite tidigare än vanligare. Så fick sluta vid tjugo i ett idag men som tur var så satt Linnea och Anna i Pimgis rummet så då fick jag någon att snacka med. Det var kul att träffa Linnea igen för det var ett tag sen och jag hade glömt hur kul man kunde ha med dem två. Men det gick fort att återfå det minnet.

Annars har dagen bara varit lugn men samtidigt ganska roligt för snackade mycket med Tor idag och det var as kul för han e så enkel att snacka med. Dessutom fattar han vad jag menar vilket är oherhört skont.
Kvällen kommer spenderas med smsa, tv-tittande och hålla på lite med datan tror jag faktiskt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: