2011-01-03
 15:54:47

Från Face

Amanda Tahami
gillar: att vi lärde känna varandra, du är verkligen en schyst tjej ♥
ogillar: att vi inte träffas mer :( ♥

Claudia Wrobel
Årets sötnos :)! Vårat bästa minne: När du simmade och jag trodde du var polack :)! (tror det fortfarande, du ser ut som en Agnieska) Hahah :D♥

Agnes Westerberg
årets snällaste som alltid finns där ♥

Johanna Papachristou Thulin
Bara för att jag Älskar Micaela Norberg ! ♥

Josefine Pekurinen
Jag och Micaela Norberg jobbar för fullt :)

Ellinor Urman
aww gumman inte för att vi känner varann så bra men du är verkligen helt underbar och förstår mig väligt bra :) ♥ 

Fredrik Karlsson
alla killar är nt skit, det är bara att ni brudar alltid faller för dom som är skit.. ;)

Malin Henningson
Alla borde ha en vän som dig, en vän som förstår, och lyssnar. Jag har verkligen haft tur. Vi är så olika ändå passar vi ihop. Älskar dig bästavän! ♥

Despina Avramidou
kanske inte borde skriva allt för de kommer ta ganska lång tid hihi men du e sööt,snyggis,snäll osv ;) ♥

Några är bara roliga minnen andra är saker som tröstat mig eller nåt :)<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: