2011-02-25
 19:44:27

mobilbloggning live från vägen

nu har vi snart åkt i 3timmar och långt ifrån att vara i idre! Även fast vi åt innan vi åkte så är jag riktigt hungrig så det blir donken i falun eller om vi bara köper något att äta. just nu spelar det inte någon roll bara jag får något att äta så är jag nöjd. Har hunnit sova också vilket var underbart skönt för i skolan idag fick jag arbetsboken och den jag ska läsa ur inom fordon. jag har som sagt ganska mycket att plugga ikapp men jag lär väl få hjälp av älskling hoppas jag iallafall. Det jag tycker är underbart just nu är att sportlovet är här. chansen att komma bort från stor stan och bara få slappna av. Reda ut mina tankar som varit lika olika som känslorna varit under årets två första månaderna! livet har varit som en bergochdalbana men jag har även lärt mig mycket samt att jag fann en underbar kille som alltid finns där för mig! jag har en underbar pojkvän som jag älskar något otroligt mycket, han gör mig till den lyckligaste mäniskan på jorden! Skriver imorgon men jag har iallafall bloggat!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: