2011-02-15
 19:58:46

15/2-2011

Det är första tisdagen på två veckor som jag sover hemma eftersom det är den bästa dagen för Niklas att vara med. Så det blir lite tv tittande nu på kvällen för ska faktiskt ta och pallra mig till skolan imorgon för efter skolan så ska jag och Älskling på bio hade vi tänkt oss.
Men vi får se hur jag mår imorgon också men jag måste dit för det är huvudämnerna som jag har bestämt mig för att satsa hårt på nu de sista veckorna kvar i ettan. Ska även fråga Kattis lite frågor imorgon.

Isa och jag har snackat på sms om att vi kanske ska fixa en filmkväll med några stycken vilket skulle vara jätte mysig. För vi måste träffas mer ofta än vad vi gör nu.
Nu blir det tv och sofias änglar så ögonen får en dusch :p

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: