2010-09-16
 14:13:15

Torsdag

Yeah nu e det bara en dag kvar till helg och man får vila upp sig om det nu blir så mycket av att vila men det iallafall skönt. Som jag ska i tisdags så viste jag inte om jag skulle hinna med ett inlägg igår och det gjorde jag ju inte heller men sen hände det inte så mycket igår.
Jag hade ma prov som gick väldans bra för att vara jag, sen hade vi estetiskt då jag fick jobba ihop med marcus med att göra en planch? on våra linjer. Jag kan bara tala om att det var tur att marcus satt vid datan och inte jag för då hade den ej funits just vid detta tillfälla så han har mer tålamod än mig. Sen drog jag mig till bredäng för årets första juniro träff vilket var väldans kl att så många var kvar från förra årets. För det är bara nya ledare förutom jag, de andra är Emelie, Victor, My och Peniel. Men vi ska nog minnsan vara lika bra som förr året även fast jag kommer sakna min gamla vapen dragare Mathilda, Hulda och Anna.

Fick iallafall gå hem tidigare idag från svenskan eftersom det ej gick att konsentrera sig men också för att alla var så himlans trötta. Även denna dag flöt på utan några bekymmer även fast det regnat från och till under dagen. ikväll blir det bara att softa och ta det lungt för gårdagens hockey tog på krafterna.

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: