2010-09-07
 13:56:39

Tisdag

kom precis hem och jag trodde pappa skulle vara hemma men det var han inte så han e väl ute och går eftersom han gillar at gå. Sjäv fick jag gå hem och arbeta eftersom jag tyckte det blev för stökigt i klassrumet, vi är så många som har projekt och företagande att det bli trångt inne i lås salen. vi har ju det med hotel och resturang 3 så de blir några fler än var det vanliga fall är.

Ska strax gå ner för att koka en står kopp te och kolla lite i ikea katalogen eftersom jag ska se till att gör om i mitt sovrum inom en snar framtid men jag hinner säkert flytta hemifrån innan. Eftersom mamma och pappa redan har så många projekt igång tex garage och sen e det väl christians rum som ska fixas innan mitt rum kan göra det.
Måste även börja packa eftersom jag ska på kick off med kyrkan, vilket kommer vara som en liten återträff men det är ju tyvärr ej så många som kommer ifrån våran komfirmations grupp men några iallafall. Sen kommer det var årets komfirmander som ska med och några av dem vet jag vilka det e men långt ifrån alla.

skriver kanske senare och då från min dator istället för pappas :)

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: