2010-09-21
 15:50:16

TISDAG

Skit vilken dag, jag trodde det skulle vara enklare att se dig efter samtalet igår men det gjorde det inte så jag hoppas du kan ge mig lite tid. För jah vill ej förlora dig som kompis för du är en guld vän!!

Nej nu till denna dag, efter lunch idag hade vi ju projekt och företagande då Micke skulle lära oss att dra och lägga till moms. Vilket blev en katastrof, för han förklade inte hur han menade så alla typ stod och skrek hur de hade tänkt och det blev ganska irriterat i klassrumet. För vi fick inte jobba vidare med våra egna projekt eftersom datorna inte räcker till alla i klassen så därför valde han att ha denna roliga lektion. Lite tycker jag synd om honom för det e inte så jävla enklet att förklara saker och ting. Jag satte mig till sist brevid Janni för att få en förklaring som jag skulle förstå så tack vare henne så löste jag min probelm med momsen. Den bruden är riktigt grym i ma. Det är ju första gången jag berättar om Janni men det är för att vi har bara en lektion i veckan tillsammans och de dessa tre härliga timmar på tisdags eftermiddagen. Dessutom går hon i hotel och resturang 3 så man träffas inte så ofta men hon är jätte snäll.

Innan lunch idag så monterade vi tillhållarlås för första gången och jag måste säga att Affe imponerade för att var grym även fast han verkade irriterad. Själv så borrade jag snett och vint men det var första gången så jag tar det nästa lås lektion vilket kommer bli om en hel vecka. På Lunchen pratade jag med min älskade Emelie som förstår precis allt men jag fick se hennes nya taturing vilket var grymt snygg. Skulle kunna tänka mig att själv skaffa en sådan.

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: