2010-09-12
 16:01:57

Ropa Till GUD

Ja nu är jag hemma ifrån komfa återträffen igen och det har varit super härligt att träffa alla dessa människor som man sedan tidigare träffat och alla nya. Jag, Malin och Anna gnällde hela vägen dit och bara vill åka hem men vi gav det en chans och det hände massa roliga saker. T.ex så hittade Victor en mus i ett av skåpen när han skulle skåpäta natten till Lördag efter det gick inte jag eller Pamela in i köket frivilligt. Jag delade rum med Malin, My och Anna ch uppe sov killarna sedan i rummen brevid oss sov Michaela, Blien, Johanna och Alice. I ditt andra rummet sov Pontus och Viktor. Rummet med bara två sängar fick Rachell och Pamela där vi tillbringade mycket tid eftersom vi snackade med allt mellan himmel och jord. Det var länge sen jag snackade så mycket girl talk på hur länge som helst men man kan ju inte låta bli att skratta för både Malin och Rachell gör allt till komik. Sen ska jag till Frankrike på höstlovet med kyrkan, vilket ska bli helt jävla underbart, vi ska åka till ett ställe som e som ett kloster fast ändå inte, tänke berätta mer om det senare. Men tyvärr kommer någ inte malin hänga med för hon ska vara duktig och jobba hos sin mamma.

Snart kommer släkten för att fira mamma och mig så det blir lite fika och lugn ocg ro. Jag behöver verkligen gå och lägga mig tidigt idag för att det var ju världens liv på lägret så det var svårt att sova. Sen är det upp till skolan imorgon och jag kom precis på att jag ska in till skeppsholmen på smideskurs vid 08.30. så det blir att åka tidigare imorgon tror jag.

puss och kram


Mandus
PUBLICERAT: 2010-09-15, 13:54:19

Åh, va kul att du ska till Taizé, är så avundsjuk!! <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: