2010-09-22
 16:08:45

Onsdag

Nu har man gått halva veckan så snart är det helg igen vilket kommer bli på skönt, för det är bara jag och mamma som ska vara hemma. Pappa drar till Talinn och christian ska till gotland tränings läger så det kommer bli lugn och ro, inte för artt jag vet vad vi ska göra. På Lördagen ska vi iallafall förbi Jennifer för att fira hennes 20års dag men annars tror jag det kommer bli väldans lugnt.

Vi startade med två timmars matte imorse, vilket blir roligare när man får beröm av läraren, men det är väldigt rörigt för det är inte den tystaste klassen jag går i. Men de är snälla och den är väl huvudsaken skulle kunna tro. Emelie kom inte förren efter lunch och 1 timma sent till Bilden men det var skönt att hon kom för nu ser jag henne inte förren på måndag för hon har praktik. Jag är äntligen klar med den där förbanade skon som jag har hållt på med i en månad men med hjälp från både Malin och Emelie fick jag till sist ihop skiten. För jag är väl inte direkt den mest tålamodigaste mäniskan.
Pappa håller på irriterar skriver senare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: