2010-09-17
 20:16:17

booring

Just n har jag as tråkigt och har absolut igen aning om vad jag ska göra, för det är inge bra på tv, christian sitter och spelar fifa10 vilket suger. Det ända som är roligt är att Leksand just nu leder med 3-1 mot Oskarshamn men eftersom den matchen inte går på tv så får jag titta på den imorgon när den eftersänds. Eller snarare spela in den om Malin och Linnea komme för så kul är det inte att se på hockey faktiskt. Funderar på att gå och lägga mig snart eftersom Christian ska upp så tidigt så måste jag också gå pp för att se att han kommer iväg. Plus att min bror behöver curlas lite ibland så att han verkligen känner sig älskad.

Kom just på att jag måste handla godis till imorgon eftersom Christian ska ha en polare här så kan jag få tyst på dem genom godis kanske. Men det åter står och ser.

åuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: