2010-10-17
 11:32:53

Söndag

Som jag kände på mig i fredags så hann jag inte blogga innan jag drog för att möta upp Emelie inne på
T-centralen. Men jag hade hur mysigt som helst igår med Emelie och Sebastian. Vi snackade, tittade på dansfeber och såg toystory 3 och till middag fick vi taccos vilket var mitt förslag eftersom de inte viste vad de skulle äta. Farsan och mamma kom och hämtade mig vid 22-tiden och då åkte vi till spånga kyrkogård och satte ljus på farfars grav. Sedan blev det hem och dundra i sängen.

Nu har jag precis blivit klar med städningen av mitt rum och det ser riktigt trevligt ut just nu men jag kan gissa på att det är lika stökigt nästa helg. Men ska nu försöka och ta tag i städning 1gång i veckan för att hålla ordning för det är sånt jävla tjat här annars

puss


Emelie
PUBLICERAT: 2010-10-17, 22:18:47 | URL: http://yourcall.webblogg.se/

Det var verkligen super trevligt , vi måste göra om det snart :).<3


Micaela
PUBLICERAT: 2010-10-18, 13:31:19

Ja absolut babe :P <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: