2010-10-15
 11:37:56

R.I.P

Denna dag är det nio år sen min Farfar Carl-Gustav-Norberg gick bort pga hudcancer. Detta år dog även deras hund och det kändes lite som farfar gav upp orken att fortsätta kämpa mot cancern men jag är glad att jag fick känna dig farfar. När du gick bort lämnade du inte bara en ledsen fru som e min farmor utan även din son och barnbarn och jag minns än idag hur jag fick beskedet.
Jag minns att jag var på fritids så det var när jag gick i lillholmsskolan i skärholmen. Mamma hade ringt de som jobbade där och sakt att hon skulle hämta mig klockan var då bara halv 2 så jag minns att jag tyckte det var konstigt. När jag sedan gick hem med mamma berättade hon att farfar gott bort, det är en av de jobbigaste dagarna jag varit med om.
Jag minns dig som en underbar mäniska som brydde dig om din familj och visst kunde du vara arg men jag kommer alltid att älska dig.
Det är fruktansvärt vad tiden går fort, jag så nyss en videofilm pappa spelat in innan jag föddes och när jag fick höra din röst igen och inte hört den på 9år så rann tårarna som en ström ner för min kind.

Jag kommer alltid att älska dig och jag saknar dig FARFAR!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: