2010-10-24
 11:56:24

Regn Regn Regn!

Har precis vaknat från en hel natts sömn vilket alltid är lika skönt. Men jag vet inte om jag är piggare för det för jag känner mig som en zombi så jag hoppas att ja snart vaknar till.
Det är iallafall riktigt skit väder ute för det spöregnar och min stackars lillebror har sovit i tält i natt, hoppas att han inte blir förkyld föör  han ska tävla nästa helg. Så det har han inte tid med just nu men efter den kan han bli sjuk. Denna dag kommer bli allmän lugn förutom att jag ska till Farmor och äta Middag som vi typ alltid gör känns det som. Men för mig gör det inget för hon lagar så god mat. Skriver senare!

kram


Barrettes
PUBLICERAT: 2011-01-28, 19:30:08 | URL: http://barrettes.blogimagine.com

Nice site. I enjoyed it very much! :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: