2010-10-27
 09:19:32

Onsdag

Sorry hann aldrig skriva igår när jag kom hem för det blev så sent, men jag skriver ett inlägg nu när jag sitter på matten eftersom Emelie inte är här.

Gårdagen:
Efter skolan där allt gick super bra när det berättades åkte jag med Emelie in till stan för att kolla lite grejer hon behövde köpa. Vi passade även på att fika när vi var där inne och kollade runt. När jag väl kom hem var klockan åtta och jag orkade verkligen inte sätta på datan så jag byta om och la mig och tittade på tv resten av kvällen. Så det hände ändå inyte så mycket igår.

Nu sitter jag på matten för att göra en uppgift som jag gör med Emelie men hon är inte här och jag får inte tag på henne någonstans. Så lite irriterad är jag på henne medn hon kan säkert förklara sig så det ordnar sig nog så snart jag får tag i henne. Har även smsat hennes kille se om jag får svar från honom iallafall. Idag måste jag börja packa inför helgen så jag hänger inte med mamma ikväll till mormor sen måste jag även förbi junior gruppen eftersom jag är ledare där. De är så söta så det ska bli kul.

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: