2010-10-02
 12:29:17

@Linnea

Igår var det Party hos Linnea vilket var as kul att få släppa loss ordentligt för det var ett tag sen sist så deet var as kul, åkte tillsammans med Anna och Emelie dit. Fast det blev inte så sent eftersom många var trötta efter skolan, eller vi som varit i skolan kanske man kan säga. Vi körde charader som Anna som är en helt annan anna än den innan hade gjort och hon hade verkligen tänkt efter för det var inte enklet kan jag tala om. Men kul hade vi, om inte annat hade de kul när jag hela tiden hittade på nya saker än det de försökte förklara. Mamma var gullig och kom å hämta mig så körde vi Anna och Emelie till tunnelbannan så de kunde åka hem också även fast jag inte gillar att Anna åkte hela vägen till Södertälje helt själv!

Sitter just nu och väntar på at´t Malin ska smsa och säga att hon e påväg hit för ikväll blir det bio inte för att jag vet vad jag vill se men men. Det blir säkert så att hon sover här också vilket alltid är lika roligt!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: