2010-10-22
 15:55:46

Hemma :) <3

Kom nyss hem från en hel dag i skolan, även fasst jag har hoppat av kursen i svets men det är bara tillfälligt faktiskt för jag ska gå med tvåerna nästa termin för att hänga med bättre.
Kvällen vet jag inte hur den ska spenderas men jag ska ta det lungt och antagligen titta på lite film för detta är min sista helg hemma för nästa vecka drar jag till France. Det är bara att hoppas att vi får sova i baracker och inte tält som det finns en liten risk att vi får bo i. Så under veckan ska jag börja packa mina grejer som ska med ner och det lär bli lite grana men har ingen aning om hur mycket egentligen.

Är just nu ensam hemma och jag har ärligt talat ingen aning var min far är någonstans men han kanske är med lillen på simningen :)

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: