2010-10-24
 19:30:09

Gott

Nu är jag hemma igen efter att ätit en god middag med Farmor och resten av min familj. Att få jordgubbar från öland var helt underbart och jag längtar redan nu ner dit men jag tror inte jag kommer vara där lika mycket nästa år som jag brukar. Just nu sitter jag och tittar på kalla fakta där det handlar om mordet på Anna Lind där de kollar om hon möjligtvis kunnat överlevt detta. Alltså om karolinska gjorde fel. Enligt mig så tycker jag bara det är tragiskt att de måste ta upp det här efter så många år. För det andra så är även läkare bara mäniskor så varför måste man alltid leta upp problem. De är faktiskt inga jävla superhjältar. Så alla kan inte överleva och visst är det tråkigt men va fan tyvärr så ska folk dö och detta var tragiskt. Men jag är less på att folk ska leta fel på läkarvården jämt och ständigt. Men jag förstår samtidigt om det skulle vara släkten men. Jag tycker det skulle göra för ont för att ta upp det efter 6år. kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: