2010-10-19
 20:31:52

Anna Anka

Görel och Stefan gick precis och nu dröjer det nog tyvärr innan vi ses igen men de måste komma till min student om 2½år eftersom det hjälpt mig så mycket.
Sitter just nu och tittar på Anna Ankas nya program och hon har ju bra råd men jag skulle nog inte vilja ha henne i min närvaro när jag tränar. En känsla säger att det inte skulle bli någon träning utan snare en fighat som kan kallas duga för ingen säger såna saker som hon säger till folk. Sasha som var min simtränare var sträng men endå bra. Visst retade hon upp mig men eftersom samtidigt berömde mig och pushade mig så blev det ju aldrig på något negativt sätt. Hon är en tränare som faktiskt ahr lyckats få mig att verkligen vilja satsa på simningen och jag tycker det är synd att hon kom in så sent för det  var då jag började lägga av.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: