2010-10-10
 12:40:43

2010-10-10

Denna vecka har  verkligen inte varit min favorite och där av har jag inte pallat skriva så mycket för jag e så fruktansvärd trött hela tiden. Men annars har det varit en lugn vecka med inte allt för mycket att gör, jag hade matte prov som ja fick vg i vilket är mitt första vg i matte för mig. Så det var riktigt kul och det är tack vare min underbara matte lärare Iwona och såklart mina gamla lärare: Maria, Helena och Rolle.
Christian simmade årets sista serie sim igår och polisen åkte ytterligare ner till div 2 igen men de fixar de nästa år, det är bara att ta nya tag. Min lördag så däremot helt annourlunda ut jag började med ishockey matcher som Malmö-Rögle, sen blev det Boston - Phonix där min älskade oliver spelar nu förtiden och han började grymt för att vara första nhl matchen sedan blev det speedway där Andreas kom etta men nu får han hoppas på wildcard till nästa gp säsong. När gpet var slut så sprang jag ner och såg de två avslutande perioderna på San Jose Sharks mot Colombus.
puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: