2010-11-27
 21:33:17

Världsbäst!

Jag tror fan att jag har världens mest underbaraste bror, han bara du behöver inte följa med imorgon så du kan vila imorgon. Är inte det jävligt sött!! i utbyte så ska jag ha en harry potter helg med min bror, han vill verkligen umgås med mig. Det är så jävla sött. Vi skulle haft det imorgon men han ska baka när han kommer hem med mamma för det är ju första advent imorgon!

Detta betyder att det snart är jul, vilket är helt otroligt för tiden går så jädrans snabbt.! Nu blir det blades of glory på femman. En riktigt bra film som jag inte har sett på as länge och det var första gången jag ¨åg den då och det var när jag åkte buss upp till Gnarp för nåt år sedan.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: