2010-11-27
 23:02:19

Sussa !

Strax är filmen slut men jag tänkte att jag skriver sista inlägget nu så slipper jag göra det sen för nu börjar bli riktigt trött. Men jag måste vara vaken tills pappa kommer hem så jag kan säga till honom att inte väcka mig imorgon bitti så jag kan få den sovmorgonen som jag behöver.
Nånting jag inte får glömma är att bloggen fyller 2år den tredje december och det måste ju nästa firas alls men jag har ingen aning om hur men den  dagen den sorgen. Morgon dagen kommer spenderas i sängen för jag tror inte jag kommer orka röra på mig men jag lär väl bli tvingad av morsan eller nån att röra på mig. För de får alltid för sig massa nya planer när man minst anar det.

Jag känner faktist att jag måste tala om att jag mår bättre än på länge just nu och jag vet inte men denna veckan har varit underbar på många sätt och vis. Nu kan livet bara bli bättre på alla sätt och vis. Och eftersom Malöin nu också är singel så nu kan även hon och jag ut och ragga men först och främst så blir det jag och Patricia!<3

God Natt alla rara!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: