2010-11-17
 15:44:26

Onsdag

Bara två dagar kvar till helg nu, då får man vila upp sig om man hinner för jag kommer ha full rulle att hinna med allt jag ska och behöver göra. Det har varit ganska chill i skolan idag för på matten som jag ska jobba tillsammans med Tor på så var han ej där och vi ska ändå bara göra en statistik grej. Vilket är ganska enklet om jag får säga vad jag vill. Nu har jag precis haft tre timmar estet vilket alltid är roligt på sitt sätt satt ute först med Patricia men hon fick sluta så då så blev jag ensam med några killar från trean tror jag de går i.
Strax så ska jag titta på hockey matchen Leksand spelade igår och kanske äta lite frukt för det är alltid gpott!!

puss


Anonym
PUBLICERAT: 2010-11-18, 20:57:58 | URL: http://tvminnen.blogg.se/

Åh, blev sugen på frukt nu. :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: