2010-11-20
 10:47:20

God MORGON!

Sorry för att jag ej orkade skriva ett inlägg till igår men datan började dampa så då tappade jag orken totalt så då stängdes skiten av. Ska alldels strax kliva upp och äta frukost om jag orkar för sedan så måste jag börja göra i ordning mig inför att åka till MalleutanBalle. Något som kommer bli lite jobbigt är att jag måste gå runt med all packning när vi ska se på bio men ska man ha kul får man lida pinn.

Mitt hjärta verker för dig men jag känner mig som en tjattig kärring men ska jag vara ärlig så skiter ja i vad folk tycker om det. För jag tänker säga det tills han förstår men försig tror jag att han fattat för han är ju inte dum i huvudet. Älskar dig!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: