2010-11-21
 21:19:01

Bio*2

Kom precis hem från heron efter att ha sett Harry Potter med mormor, Veronika, Anna, brorsan, Mamma och Pappa. Men den var ganska seg men samtidigt väldans bra. Varför jag inte har skrivit är för att jag inte hunnit för när jag och Malin kom hem igår så var vi ganska sega men Jackass i 3D var riktigt jävla bra kan jag tala om. Har aldrig sett Malin garvat så jävla mycket.

Samt så snackade vi om allt som hänt och jag har fått rensat mina tankar efter det. Även fast visa saker som jag fick reda på igår så kan jag nu gå vidare och hoppas att allt löser sig på ett eller annat sätt. Det bästa jag kan göra är att gå vidare och leva livet. För man lever ju bara en gång så varför slösa bort den på att hata och vara ledsen. Så ja kan bara säga tack till Malin som tröstade och torkade mina tårar igår kväll och jag vet att det ej är enkelt.

Sen vill jag tacka Ellinor för all stötning och finns här för dig också!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: