2010-05-29
 17:12:26

Vänskapen mellan oss är över

Vi snackade om det senast förra sommaren och du sa att du skulle förbättra dig men ändå så beter du dig på exakt samma vis. Har tänkt över det är på de senaste 3månaderna och har nu bestämt mig för att vänskapen är över tills du inser varför jag bestämer det här. Jag älskar dig overhört mycket och du är min bäste vän men jag planerar med dig att vi ska gitta på något och sen när det väl kommer till den dagen så kan du inte. Så jag får en hur tråkig som helst helg. Men du verkar ju inte förstå och skyller bara ifrån dig men våran vänskap har inte varit värdigt någonting sedan hon kom in i ditt liv. Och jag har inga problem med henne för det är du som väljer och hon har aldrig gjort mig något så sluta att jag skyller på henne. Jag har alltid sakt till dig att ja accepterar vem du väljer för jag vill bara se dig glad. Men nu när det får mig att må dåligt så måste jag säga ifrån och det här är mitt sätt och jag kanske skulle gjort det tidigare så sluppit allt bråk.

Men jag ångrar inte att jag varit kompis med dig för jag älskar dig och du betyder as mycket för mig men väljer du henne som du har gjort så har du ingen plats för mig! Hoppas vi blir vänner någon gång i framtiden.

din Micaela



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: