2010-05-05
 15:30:29

två gånger om

Ja nu har jag gjort det skriftlig nationella i no som vi fick kemi att skriva om. Vilket inte direkt mitt favorit ämne eller det jag är bra på men jag var färdig ganska snabbt med den första delen så jag gick ut på en tjugo minuters rast. För att sen skriva hypotes mm till labban vi ska göra på nästa nat prov. Så när jag var fördig med labb grejen så gick jag och Annika ut på en promenad eftersom hon också var färdig. Sen när vi kom tillbaka så möter vi Joh-Anna och då säger hon att vi skrivit fel del på labben så det var bara gå upp att skriva om. Efter lunchen gick jag ner till Lotta som har 1D och är min gamla dagisfröken, det kan var skönt att träffa nån som man känt länge för då känner man sig trygg. Med henne så känner jag mig liten igen och att jag kan få känna hur jag vill.

Iimorgon är en sådan här dag som är helt knäpp, för de som har gjort något till Kabarén och för de andra är det vanliga lektioner. Men så här ser min dag ut.
8.00 Skola
10.00-11.00 Eva
11.00-12.00 Skola
12.30 Till läkaren
13.30 Skolan
14.20 Malin
16.30-17.30 Stefan
17.30 äta mm
19.00 Speedway.

snacka om dag jag kan gärna byta med någon, just nu hoppas jag att inte glömma bort något.

puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: