2010-05-18
 09:14:37

Trött och seg

Ja idag  blev et att stanna hemma från skolan eftersom jag inte kunde somna igår kväll för att mina tankar for iväg men ska dit imorgon. Så därför hoppas jag att få någonting gjort här hemma av alla uppgifter som jag har, bla teknik och Idrotten som ska in snart. Pappa kom ju hem igår och när jag träffade honom så hade han ingen resväska, pappa sa då att den var försvunen och jah trodde han drev med mig å att mamma hade den,. Men så var inte fallet för den var borta i verkligheten, för när de hade mellan landat i köäpenhamn så var de massa från hans arbete som skulle av där och då hade de antagligen tagit av hans väska där. Så idag ska sas komma och lämna den här efter att den sovit en natt på kastrup i köpenhamn. Å jag som tyckte jag hade solat men det var ju ingenting jämförelse med pappa som alltid blir brunast i familjen och jag kan bara gissa hur brun han kommer bli ner på Öland. För han är ju där och öppnar upp med min kära farmor så jag å mamma ska ner dit på fredag och hämta pappa och köra hem på lördags morgonen så jag får se på speedway.

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: