2010-05-27
 13:40:37

Torsdag

Ja jag kom hem för ett tag sen men just nu är det jobbigt att gå i skolan det är näst sista veckan i skolan sen är det slut på min tid i mälarhöjden. Och jag kommer nog sakna den mer än vad jag trodde innan. Igår träffade jag Jennifer och vi drog till skärholmen där hon shoppade loss riktigt ordentligt och jag tror jag hittar min skolavslutnings kläning men ska ta med morsan och visa i helgen om hon har tid. Plus attjag entligen fick prata ut med henne om allt som jag behövde och det är jag grymt tacksam för. Förutom det så var det en ganska slapp dag igår, det var oprations dagsverket men jah behövde gå till skolan och göra färdigt min duk på syslöjden men även köra teknik redovisningen. Som inte gick sådär super bra precis men man får väl vara glad för den kunde ju bvarit sämre.

Ikväll blir det tidigt i sängen känner jag, är ganska trött så funderar på att lägga mig redan vid nio tiden men vi får se säger alltid mycket men gör tvärtom. I helgen blir det Malin och troligtvis också min kära kristina tror jah men den är långt ifrån planerad.

kram och puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: